View
Search

Name Password



<<PREV · [1] [2] [3] [4] [5] [6] · NEXT>>



[424] Artist: manimal | Title: Calefornia dreamin | Time: 2h 41m
Pic #434
(Click to enlarge)

PaintBBS
(Password)
manimal @ Monday, January 15th 2007, 1:56 AM
Timothy could have screamed, he could have tried to run away, but he didn't.
He enjoyed every moment of it, except when they puled his ears that really hurt. He'd been watching the lifeguards. Nice defined bodies and round smoth butts. He could se by the bulk in their shorts they were packing quite a load. He lay there watching them thinking to himself, but when he went for a swim, he was in for a surprize.
________________________________________
All the leaves are brown, the leaves are brown and the sky is grey.
Calefornia dreamin on such a winterday .. ........

Oh Hi lookie lookie I draw buny fucksings for you yay!
Yeah I'm perverse so sue me lol
kinda miss the summer you know, just layin in the sun watching people in bathing suits.
Man it's so fucking cold up here,
you could go sterle cause you're freezing your balls off!
Anny way slapp me with some coments


foxxylink @ Monday, January 15th 2007, 2:11 AM
woo really nice!!!
LupisLupine @ Monday, January 15th 2007, 6:25 AM
this is just plain awesome! I'd love to be in this situation >=3
Buckthrust @ Monday, January 15th 2007, 8:10 AM
blood pounds in rabbitears, rich smell of fresh rapecumloads mixing with chlorine and subtle plastic-y odor of stretched out swimsuit... timothy will think of this pervading stink later when he pleasures himself to o-gasm, spraying all over his thick brown belly fur mmmmmm
McLeut @ Monday, January 15th 2007, 11:32 AM
yummy bunny. and what nice canines. ;) That reminds me how little Joey got his first swiming lessons. ;) Only that it was a herm-dragon. Well, if i remember right.
KimbaLion @ Monday, January 15th 2007, 5:49 PM
Hey =^-^=

you make cute draws in the cold time *giggle*
it looks yiffy and the backround is kewl... nice story with the little bunny ^_~ "thanks ya" *hug*
hope you have fun in the sun *giggle*
cfc @ Wednesday, January 17th 2007, 12:13 PM
good work manimal i wounder if you could make me in there lol
Ultratails42 @ Saturday, January 20th 2007, 4:22 AM
Yummy. What a lucky little cub. Getting it from both ends ^^
manimal @ Monday, January 22nd 2007, 2:00 AM
Thanx for the comments ya'll
glad ya liked it!


[415] Artist: manimal | Title: Squirt | Time: 3h 32m
Pic #428
(Click to enlarge)

PaintBBS
(Password)
manimal @ Tuesday, January 2nd 2007, 9:11 AM
Yeah I have an ass fixation, no doubt about it!

Heh just wanted to do another pic of Neona and Joey the look cute together.
Think I'll do some boys next week.




cfc @ Thursday, January 4th 2007, 10:31 AM
licks lips and says WOW that seems so good and thight
McLeut @ Friday, January 5th 2007, 5:55 AM
Ohhhh yeahhh. :) She wraps so nice around me. :) I was so happy that she made it for my Bday (which was 4. Jan). :) I wonder if I heard the doorbell ringing. Did the guest allready arrive?
the cooler @ Sunday, January 21st 2007, 5:45 PM
OHH so tight that must be... great work....


[405] Artist: manimal | Title: T'was the night before christmas | Time: 3h 53m
Pic #419
(Click to enlarge)

PaintBBS
(Password)
manimal @ Monday, December 18th 2006, 2:11 AM
T'was the night before christmas, and all through the house not a creature was sturring, not even a mouse.
Except for a bunny who laid grinding and groaning, panthing and moaning.
As she lay before the christmas fire she moaned but one desire.
That old saint Nick would come, and give her some christmass dick.

Oh my where she in for a shock when a raindear came and up her ass shoved a great big cock!

MERRY CHRISTMAS YA'LL!!!!

(Edited on December 19, 2006, 4:36 am)
LupisLupine @ Tuesday, December 19th 2006, 9:46 AM
giggity giggity giggity!! >=3
the cooler @ Friday, December 22nd 2006, 6:58 PM
nice work with the rimes...lol oh and the pics ho to...shows all the warmess of xmas...
manimal @ Monday, January 1st 2007, 10:53 AM
Ey thanx for the comments try to do a new one soon


[402] Artist: manimal | Title: Sisters are doin it | Time: 3h 28m
Pic #416
(Click to enlarge)

PaintBBS
(Password)
manimal @ Tuesday, December 12th 2006, 2:47 AM
Yeah got a godamn cold so I'm stayin home from school, and for you guys that meens good news.
I'm sorta inn tho this whole same sexed pair domenating submissive thing right now. "god knows what it wili be tomorrow" The perspective on this thing didn't turn out perfect but I had a lot a things to distract me .
Annyway spank me with some comments!

McLeut @ Wednesday, December 13th 2006, 6:48 AM
Wow. I want so much to join in there. Who else? Come on boys and girls. Give those lil sluts a good creamy shower. :)
bunnieman @ Wednesday, December 13th 2006, 12:16 PM
It'll taste much better sweetie with a nice big dollop of bunneh-batter =P
KimbaLion @ Wednesday, December 13th 2006, 3:30 PM
Hey Manimal =^-^=
it looks so yiffy, it turns real on =#^_+#= *purr*
the little paws and muzzles are cute... but why no backround ^_~ *mew* the detailed sections looks beautiful...
You would make more? PLEASE =^-^=
Thank you a lot fot the little picture
cfc @ Wednesday, December 13th 2006, 6:08 PM
sweet =P me wanna taste it to
manimal @ Thursday, December 14th 2006, 11:03 AM
Yeah KimbaLion didn't really bother with a backgroundn cause it was kinda difficult to draw when the images are over lapping and besides I'm a lazy bastard.
glad ya like the details, I try to do my best to please.
KimbaLion @ Thursday, December 14th 2006, 3:38 PM
=°-^= *mew*

i dont wanna bother you... NEVER *hug*
you always do your best and give this board some cute and so damn yiffy pictures "thank you" =^-^=

but i will give you a good comment, so i write what i missed ^_~ *giggel* wish you a nice day and a lucky paw to do more GREAT ART =^-^= *soft pounce*
Telain @ Saturday, December 16th 2006, 11:17 PM
murr! .... yes, that's very informative, I know. Love the work, Manimal ^^


[399] Artist: manimal | Title: Yiffing by monlight | Time: 4h 39m
Pic #415
(Click to enlarge)

PaintBBS
(Password)
manimal @ Monday, December 4th 2006, 3:16 AM
"sits on a bench reading genus"
Mah mama always said life is like a dick. It's long an' hard, an' some times it fucks you in the ass!,
an' some time life is good!

Hello boys an girls The manimal's back with you're weekly dosage of yiff.
This pic goes out to a member of the audience. Sure took me some time to finish this couldn't quite decide on a pose. But it aint all that often I've got time to fiddle around with a pic this much hope ya like it.




(Edited on December 5, 2006, 6:12 am)
KimbaLion @ Tuesday, December 5th 2006, 2:34 PM
=#^_^#= *mewwww*

I LIKE IT =°-^= ssoooooooo yyyyiiiiiffffff
cute wood in the backround ^-^"

Thanks for so a nice picture *hug*
foxxylink @ Tuesday, December 5th 2006, 2:50 PM
hehe really cute and nice
cfc @ Tuesday, December 5th 2006, 7:28 PM
sweet me wann join to =P
manimal @ Sunday, December 10th 2006, 7:28 AM
Glad ya like it Thanx for the comments !
the cooler @ Sunday, December 10th 2006, 2:34 PM
hoooo yea...
bunnyboy @ Tuesday, December 12th 2006, 7:55 AM
Reading Genus Ehhh

Nah he should have been reading Softpaw
Mace Black @ Tuesday, December 12th 2006, 4:43 PM
i realy like it men and think you so much for doing it.
manimal @ Wednesday, December 13th 2006, 2:16 AM
No prob Mace my pleasure, yeah softpaw would have been better, but genus was all I could think of at the moment


[391] Artist: manimal | Title: Movienight | Time: 3h 38m
Pic #408
(Click to enlarge)

PaintBBS
(Password)
manimal @ Thursday, November 23rd 2006, 2:33 AM
Hey furrs waz up thought I'd draw somthin for ya, just as so happened I was in the mood for chicks this time,
(you never know with me do you?)
So annyway I' love staying up late watching movies so I wanted to try somthing col with that.
Yeah slap me with some comments and I'll se ya in a while.
Ciao!

(Edited on November 24, 2006, 1:16 am)
LupisLupine @ Friday, November 24th 2006, 5:04 AM
mmmmmmmm that's really good. Are these two going to be like the fox brothers? Only with (insert girl's species here)? Sorry I can't tell what they are right off the bat, my brain is all foggy from work =P
cfc @ Friday, November 24th 2006, 3:00 PM
wow sweet ^_^ me wanna join
Kessie the Ringtail @ Friday, November 24th 2006, 5:53 PM
Mmm Looks like she's going to teach her baby sister? all about how to feel good before she's even fully poty trained Murrr.... Good girl!
Alfador @ Saturday, November 25th 2006, 1:58 AM
Yay!
KimbaLion @ Saturday, November 25th 2006, 3:46 PM
first time, best time *mew*
little girls like movie nights *giggle* i hope this is the first movie (-:
manimal @ Sunday, November 26th 2006, 5:27 AM
yeah thanx for the conments they're bears if you didn't notice acually used both characters before on this board.
I donno about making a series outa this could be interesting though, but I've got way to much shit on my hands now, and a teriffic hangover. uhhhh guess I'll do one next week when I sober up (Oh my freaking head)
the cooler @ Sunday, December 3rd 2006, 10:47 AM
their so cute...^_^


[387] Artist: manimal | Title: (8) overflow | Time: 3h 19m
Pic #405
(Click to enlarge)

PaintBBS
(Password)
manimal @ Thursday, November 9th 2006, 3:14 AM
Thought i'd draw some boys now for those of you who perfer that. Me i'm like a kid in a candy store can't decide what i want lol.
Seem's like little bro got all pumped up "lol" That's what I love about fictional art you can do annything with it and to it.
Oh yeah thanx for the comment by the way, I apreaceate it, just ask if you want me to draw somthin for ya. and welcome to th board.

Em yeah just a message to the guys who keep posting my stuff on FCHAN, by all means go ahead put them on your website if you want, whipe your ass with it I don't care, just as long it's being spread out there.

so anny way I'll be takin a little break, gotta get some stuff finished and I'll see ya in about week or two.
by the way did i spell pant right?

Se ya later Ciao!
LupisLupine @ Thursday, November 9th 2006, 5:02 AM
I really like this pic. The expression is just perfect too. =3
By the way, I have been watching this board and have just decided to get an account. Lovin' your work!
KimbaLion @ Thursday, November 9th 2006, 3:16 PM
WOW =#^_^#=
THATS MUCH KEWL YIFFINES *MMMEEEWWW*
damionstjames @ Thursday, November 9th 2006, 8:24 PM
Lovely, got to love an incestious cremepie ^.^
cfc @ Thursday, November 9th 2006, 9:00 PM
O.O yip that looked like it was really hurting hehehe well donr manimal
Leviathan @ Friday, November 10th 2006, 10:26 AM
I saw I came and I came again.. >.>;; You really can get those expressions to really say something in your artwork. While I am usually one for more of the caring side of Incestuous love making, this just seemed so right. ^_^ Keep it up!
manimal @ Sunday, November 12th 2006, 1:54 PM
Yeah come to think of it is does seem a little more brutal then I intended (whoops) but I tried to emphase the fact that he's bein pumped fulla cum, again thanx fer the coments and I hpe to post somthing next week, been kinda buzy lataly
well se ya ciao!


[386] Artist: manimal | Title: After school activities | Time: 2h 19m
Pic #404
(Click to enlarge)

PaintBBS
(Password)
manimal @ Wednesday, November 8th 2006, 3:39 AM
Tina had been a bad girl and touched hr pepeplace during class so the teacher had to give her detencion.

yeah I have a thing for Japanese school uniforms.Yeah slap me with some comments and I'll se ya later.

(Edited on November 8, 2006, 4:08 am)
Leviathan @ Wednesday, November 8th 2006, 6:21 AM
Hehehe, poor japanese man have small penis. XD Nice pic tho, I like a few of the smaller details such as the glazing on the glasses, would like to see what the teacher's expression would be when she says that..
McLeut @ Wednesday, November 8th 2006, 10:23 AM
Hehehe, to bad I wasn't at her school, when I was her age. Bet many students had lots of fun there. hehehe.
cfc @ Thursday, November 9th 2006, 8:58 PM
weeeee so cute :p good work
foxxylink @ Friday, November 10th 2006, 2:20 PM
i really like this one good work manimal

(Edited on November 10, 2006, 2:20 pm)
manimal @ Sunday, November 12th 2006, 1:50 PM
Thanx for the comments ya'll glad ya like it
the cooler @ Thursday, November 16th 2006, 2:41 PM
this is the first bear grl i c here nice done...
dingopaige @ Thursday, February 8th 2007, 5:35 PM
The mouth and tongue are just *the* cutest :) Big blue eyes always make my heart melt.


[383] Artist: manimal | Title: Happy Haloween from Honey | Time: 2h 25m
Pic #402
(Click to enlarge)

PaintBBS
(Password)
manimal @ Thursday, November 2nd 2006, 3:21 AM
Boooo! did I scare ya?
Daddy forgot to carve the pumpkin this year so I made one myself.. tiihii.
Cool huh? It looks hungry arr It's comming to eat ya arrrr!!!


(Ok It's official I have serriously lost my mind)
McLeut @ Thursday, November 2nd 2006, 8:28 AM
A little sex in the ass, a little sex in the pussy makes a girl a real naughty lil slut as we see here. Come on all boys and girls and get your treat from this little bunny too. hehehehehe
cfc @ Friday, November 3rd 2006, 3:00 AM
hehe that would be nice to ye l--i--c--k
damionstjames @ Thursday, November 9th 2006, 8:27 PM
Now I can't get the image that fat ass painted like a pumpkin out of my hed, despite this youth's beauty.


[380] Artist: manimal | Title: (7) Close call | Time: 3h 19m
Pic #399

PaintBBS
(Password)

manimal @ Tuesday, October 31st 2006, 3:03 AM
yeah just had to do another one the suspence was killing me.
He's still stuck though lol.
ok would some one else plese draw somthing cause I'm really hoging the board here. Oh yeah coments coments gime coments


(Edited on October 31, 2006, 5:48 am)
drakis @ Tuesday, October 31st 2006, 6:11 AM
i can see one more image of the mom walking away thinking 'damn, why couldnt they ask me to join in...'
Leviathan @ Tuesday, October 31st 2006, 7:27 AM
Awwww.... *^_^* They look so cute togeather in that pose. Also the lil brother looks alot smaller in perspective then he does in most other photos. Another fantastic peice! Hope it doesn't end here (I hate to see good things end, even if they are happy. ;) ) Happy All Hollows Eve to everyone out there too. ^_^
McLeut @ Tuesday, October 31st 2006, 8:45 AM
and then came the day the 2 brothers were babysitting the pink bunnygirl. How would you explain this? LOL. ;)
cfc @ Tuesday, October 31st 2006, 4:48 PM
phew that was close for them
manimal @ Tuesday, October 31st 2006, 10:04 PM
thanx for th coments well the idea about the pink bunny had crossed my mind.
KimbaLion @ Wednesday, November 1st 2006, 7:45 AM
OH BOY "dangerous situation" *big smile*
what would happen... if the mother didnt belief the big Fox-brother *mewww* ^^"!
AGAIN a so cuteee and funny PICTURE from YOU "THANKS"
PLEASE PLEASE PLEASE make a folder in CC =^~^=
damionstjames @ Thursday, November 9th 2006, 8:26 PM
Ive had this happen to me too, my sister walked in on me and my ex once while we were laying on our sides like that. She thought him and I were just cuddling and closed the door, boy was she wrong :P
the cooler @ Thursday, November 16th 2006, 2:49 PM
hummm....just keep them covering you and all will be ok...lol
lupin_wolfe @ Sunday, December 17th 2006, 5:31 PM
Makes me wish I had a brother...

ahem, I mean a younger one... >.>


<<PREV · [1] [2] [3] [4] [5] [6] · NEXT>>